Hjälp, någon?!

För det första så vill jag bara börja med att säga att The Voice S-S-S-S-S-ÖÖÖÖG IGÅR! Det var mer folk än någonsin och man kom fan inte fram. Speciellt inte om man var i samma tillstånd som mig och mmalte. Men jag träffade iaf en jävla massa gamla kompisar. Som t.ex Matilda från fotbollen, vi har inte träffats på flera år. Den så träffade man ju dom vanliga (vad jag kommer ihåg iaf).

Som vanligt så sitter jag i köket och kollar på OS. Det gör jag varje morgon nu, känns skönt att vakna till lite idrott. Just nu är det final i Tennis, självklart så håller jag på Nadal. Sen så är det mycket svenskt i friidrotten. MUMS!

NÅGON SOM SKULLE KUNNA HJÄLPA MIG MED MITT LJUD. DET HAR FÖRSVUNNIT FRÅN DATORN, MEN FUNKAR OM MAN STOPPAR IN HÖRLURAR. SNÄLLA, HJÄLP MIG!!!


Kommentarer
Postat av: liene

Godmorgon!

Du blev vald som en av de 5 bloggarna man nu kan rösta om att bli veckans blogg i min blogg!:)



Jag vet inte hur man gör det med ljudet:S

2008-08-18 @ 11:45:53
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: agape

Hah vilken tur att jag inte gick på the voice då, tänkte göra det först men glömde bort det :P

2008-08-18 @ 21:07:07
URL: http://agapes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback