Husvagns semester | DAG 7

Förlåt för dålig uppdatering. Vet inte ens om det är dag sju eller inte, men chansar på det. Hur som helst så är jag trött på den här resan. Jag har kommit alldeles för nära min familj vilket har skapat bråk i mängder. Det är därför man är hemma och har ett eget rum som man kan låsa in sig i och komma bort från alla. Men eftersom jag bor i för tältet och verkligen inte kan komma ifrån alla så är bråk en självklarhet. Men som sagt, aldrig mer!

Funderade redan i onsdags på att åka hem eftersom jag var så himla trött på familjen och vi hade just tjafsat men jag följde med ändå, vilket var en jävligt dum idé. Trodde att det skulle vara skoj, men nej! Eller okej, kan erkänna att jag har haft det roligare än på Skara iaf.

Men tiden har ändå gått ganska så snabbt. Jag hittade några pojkar nere i hamnen i förrgår kväll. Dom var riktigt roliga. Men måste erkänna att deras jävla dialekt inte är okej någonstans. Om man umgås med dom för mycket så börjar man nästan själv prata likadant. Hemskt! Men ändå kul att driva med kompisarna i telefon, dom dampar satan XD.

Hur som helst så kommer jag hem idag, eller hem och hem. Hoppas på hem till Stockholm, men kan ha oturen att fastna kvar på landet till på Söndag -.-. Jag gör vad som helst bara det inte händer. Saknar fan mitt Stockholm!

Orkar inte lägga in några bilder från Gränna just nu. Dom får komma in lite senare, är för trött för att göra någonting ansträngande just nu. Vill bara heeeeeeeeeeeeeeeeeeem!

Kommentarer
Postat av: Ann

saknar dig också baby :(

2008-08-01 @ 19:09:43
URL: http://annolicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback