Jag är svensk!


Haha, när man får en sån här kommentar så kan jag bara inte hålla mig för skratt. Om jag minns rätt så har jag fått nått liknande tidigare och självklart så är avsändaren "Anonym". Jag menar, om dom ställer en fråga så borde dom förvänta sig ett svar. Men hur ska jag kunna svara till någon anonym.
Hur som helst så ska jag berätta hur det ligger till..

JAG ÄR 100% SVENSK.

Men långt tillbaka i släkten enligt min mamma (om jag nu kommer ihåg rätt) så finns det mongoliskt och estlänskt blod. Men detta har egentligen ingenting med mig att göra eftersom det är så långt tillbaka i tiden. Men eftersom jag ser mig själv i spegeln minst hundra gånger om dagen så förstår jag vad folk pratar om när dom t.ex tror att jag är asiat. För vissa drag finns det, men inte så mycket att jag skulle kunna vara född där eller att min familj skulle vara där ifrån. Bara patetiskt skit snack, tänk efter!

Kommentarer
Postat av: sarah

varsågod :)

2008-08-26 @ 22:01:59
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/
Postat av: MMALTE

och jag är från Afrika baby ( =

2008-08-27 @ 13:55:41
URL: http://mmalte.blogg.se/
Postat av: SAMY

Men det är ju antagligen för att du inte har så stora ögon som folk tycker att du ser asiatisk ut.

2008-08-28 @ 13:29:50
Postat av: Anonym

2008-08-29 @ 11:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback