Jag behöver shoppa

.. om jag ska överleva detta. Skolan börjar imorgon kl 09:00 och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Har typ ingenting nytt att ha på mig. Får ta en snabbis förbi staden och kolla efter nått billigt men snyggt eftersom jag inte har så mycket pengar just nu. I brist med allt annat..

Sen när jag har fått lite mer pengar i plånboken och när studiebedraget äntligen har kommit tillbaka så kommer jag bosätta mig i stan ett BRA tag.
Just nu så sitter jag bara och tittar runt på nätets alla mode sidor och försöker kolla efter nått snyggt. Men än så länge så har jag bara hittat två riktigt snygga Jackor(?) från Gina Tricot. Två nya favoriter, helt klart! Och ett riktigt coolt par skor från H&M. Jag har faktiskt aldrig köpt ett par skor där. Kanske är dags nu?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback