Kväll hos mmalte

Min kväll började med en middag på IKEA bland alla andra miljoner folk och slutade upp i Älvsjö framför mmalte dator, i försök till att fixa Photoshop CS3 till henne. Men som vanligt så funkare ingenting för mig just nu.
Aja men kvällen blev lyckad hur som helst. Blir den alltid när jag är med mmalte, men idag bjöd hon fan på sockerkaka och frukt. Fick även låna en snygg klänning(?) som jag hade tänkt ha på mig imorgon. Men nu när jag började fundera så kanske det är lite väl mycket att ha till första dagen. Mamma sa desamma... Nåja, får se hur det blir imorgon, på vilket humör jag är på.

Jag har förresten hittat min stora kärlek på IKEA. Har sätt den förr på internet men idag möttes vi, öga mot öga. Min spegel och jag. Spegeln är lika stor som hela IKEA nästan, och det är de jag älskar med den. Den ska jag absolut köpa när jag flyttar eller innan det om jag hittar plats här i mitt lilla rum.

Spegeln är 78cm bred och 196 cm hög. Snacka om stor spegel.....
Priset ligger på 899kr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback