kvälls promenad

Kvällen har vart helt okej. Några små pojkar kom fram och raggade på mig och mmalte när vi var på väg hem från våran promenad i stan, samt ett kort besök på Mcdonalds. Ganska kul var det ändå. Fanns liksom en 88a och en 94-95a(?) i gänget. Sjuuukt!

Är ganska så stressad just nu, tror jag ska gå och lägga mig snart. Behöver all sömn jag kan få. Ska nämligen vara hemma hos mmalte redan runt 15:00 imorgon och innan dess ska jag ha städat mitt rum, packat, lämnat pengar till Sebastian kl 1 och gjort mig klar osv. Jag kommer få gå upp kl 10:00 för att säkert hinna med allt.
Men packningen ska inte ta allt för lång tid. Ska bara vara borta över en kväll. Behöver bara underkläder, ett par mjukis byxor, ett par jeans, två par skor, tre - tre par tröjor, smink, kamera och laddare. Resten fixar sig självt!

Men nu lockar faktiskt sängen en aning.
Jag är tillbaka på fredag efter middag igen, om jag hinner. Tror jag ska vara inne i stan då eftersom det är Stockholmarnas dag, 080808 ;D YEEEEYY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback