Måndag 11 Augusti

Mmalte har precis gått. Så nu sitter jag här, själv i mitt lilla rum och pillar med Photoshop. Utan photoshop skulle jag ärligt talat inte överleva. Det är så otroligt jävla kul. Idag så kommer väl inte så mycket mer hända än att jag sitter vid datorn, tar lite kort eller helt enkelt drar ut med mmalte senare.
Har även fått en jävla massa nya låtar i ITunes nu, så nu har jag någonting nytt och bra att lyssna på som t.ex Rihanna - Disturia. Så jävla bra! Fast videon är lite sjuk tycker jag (A)..



Listan för dagen blir väl följande:
Städa lägenheten
Sola
Fota + fixa bilderna i Photoshop
Fixa någonting att äta
Kolla upp mina matcher
Söka mer matcher
Fixa någonting kul till ikväll
Ta ner tvätten
Tvätta vit tvätt


Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Hejsan! Vad snyggt att du har gjort en diagonal linje i headern där menyn tar slut :) Det har jag aldrig sett någon som har, lite ovanligt sådär :)

2008-08-11 @ 22:44:41
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback