"Saknat mig själv i helgen"

Åååååååh jag är tillbaka. Den här helgen har inte vart till någon succé precis. Eller jo ekonomiskt kanske men jag har inte haft någon tid för mig själv precis.
Fredagen började bra, med en match och sedan utgång. Mötte mmalte vid gullmars runt halv 10 för att sedan åka vidare till Bagarmossen och hem till Jimmie på fest. Trodde seriöst att festen skulle vara mycket, mycket bättre. Just därför jag bjöd dit sötnosen Patrick och hans vän David. Men som sagt, så sög han ganska så hårt. Eller okej, den var nice eftersom jag kände hela jävla festen. Träffar alltid gamla kompisar hemma hos Jimmie.
Men när kvällen började bli mörk sp drog vi oss hem, jag skulle trots allt upp tidigt och döma en match (som vanligt..). Allt gick bra tills vi lämnade av mmalte i gullmars. Vill inte berätta för mycket för alla känsliga läsare. Men kan säga att jag spydde X antal gånger och i var enda papperskorg på hela centralen. Myyyysigt^^ Man ska nog inte dricka när man är sjuk...

Eftersom jag inte kunde sluta spy så spydde jag självklart även hemma. Så det blev ingen utgång för min del på lördags kvällen. Hade ändå aldrig orkat, har mått så dåligt och mår fortf. dålig :(

Idag har jag bara dömt hela dagen lång, så det är väl inte så mycket mer att berätta om dagen. Allt gick bra och nu har jag äntligen pengar igen (A). Dags för mig att åter gå till mitt pluggande.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej tjejen:)

jag undrar om du´kan hjälpa mig med min blogg design?

ha en bra kväll,

2008-08-31 @ 21:12:47
URL: http://enbloggomdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback