Sjukling.nu

Jag hatar att jag älskar att vara sjuk. Kan man säga så? Aja men sjuk är jag iaf, på riktigt! Har fortf. skit ont i halsen sedan den omtalade derby matchen. Blöö, kunde inte ens prata i skolan igår. Alla bara gick runt och skrattade åt mig, tack så mycket ;) Nej men så idag när jag äntligen har min första träning så bestämmer jag mig för att stanna hemma och bara vila ut min hals ordentligt. Måste ju kunna säga någonting på lektionerna, annars kommer dom bara sänka mitt betyg och det vill jag absolut inte.

Så, idag är det onsdag och det är enda dagen på hela veckan som jag inte har någonting planerat. Känns skönt att bara kunna sitta här, halv naken och inte behöva göra ett piss. Fast där ljög jag.. Mamma tvingade just mig att dammsuga och så har jag två läxor att göra också. Fast dom lär gå ganska så snabbt, bara jag kommer igång...

Här får ni en överblick på vad jag har kvar av veckans schema:
Torsdag:                                                              Lördag:
11:00 - 12:00 Film                                                  12:45 - 14:20 Match P13
13:00 - 13:50 Sh B                                                 Chill resten av dagen
14:00 - 14:50 Arbetspass
15:00 - 15:50 Engelska B
17:00 -18:00 Make up rådgivning
Plugg resten av kvällen

Fredag:                                                               Söndag: 
10:30 - 12:00 Gym                                                12:45 - 14:20 Match P13
13:00 - 13:50 Mentor                                            15:15 - 16:00 Match F13
14:00 - 14:50 Svenska B                                        17:30 - 19:00 Match F14
17:30 - 19:00 Match F13                                        Plugga eller sova resten av kvällen
Fest / umgås resten av kvällen

Som ni ser så har jag en del matcher att döma. Rätt kul sen när helgen är slut. Kommer äntligen ha lite pengar att shoppa för förhoppningsvis. Har räknat ut på ett ungefär vad jag kommer ha när helgen är slut.
5 x 270 = 1350 + 270(som jag fick igår) = 1620

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback