Tjo tjo tjoo

Har vart en jobbig dag. Verkligen fel dag för att umgås om man heter Natalie. Är verkligen för trött för verkligheten just nu. Men det är väl bara acceptera läget och blicka framåt. Idag så är det ju bara två veckor kvar på mitt sommarlov, känns helt jävla sjukt. Vill inte att det roliga ska ta slut och att det jobbiga ska börja nu igen. Som bara kommer att bli allt mer jobbigt. Suck!
Istället för att bara sitta hemma och tänka på hur lite tid det är kvar av lovet så tänker jag utnyttja det genom att åka Viking Line med mmalte, hennes lillebror + kompis och hennes mamma. Den här båt resan är någonting som vi verkligen har tjatat på länge att få göra. Haha eftersom det är någonting vi brukade göra förut minst en gång om året. Så nu är det äntligen dags igen. NU SKA VI HA RIKTIGT JÄVLA KUL!



Har även upptäck att min mobil är banan formad..... Hoppas bara att det går på försäkringen, annars jävlar blir jag arg. Kan inte sluta tänka på det varje gång jag ska använda den, vilket är nästan hela tiden. Blir bara arg, den ser så jävla ful ut.

Även fast det har vart en jobbig dag idag så har jag lyckats umgås med Philip, mmalte och östermalm (mmalte sötnos). Träffade även lite kompisar på vägen som Marcus och Rickard. Men nu ska jag ägna lite tid åt lilla Philip, PUUUUUUUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback