Torsdag morgon

Börjar egentligen kl 11:00 idag med film, men eftersom jag missade första delen av filmen igår så tycker jag att det är ganska så onödigt att gå dit, titta på filmen som jag inte ens kommer förstår någonting ur, inte kuna äta eftersom skolans mat är äckligt och sen bara sitta där helt rastlös och vänta på att nästa lektion ska börja. Nej istället så kan jag vara hemma och bara ta det lugnt. Äta en lugnt frukost och kanske t.o.m få lite ordning i mitt rum.

Min torsdag gick från att vara hur stressig som helst till att inte behöva göra ett piss. Min Make up rådgivning blev flyttat till nästa vecka på tisdag för att dom hade ont om personal. Typiskt min otur. Aja men idag ska jag väl bara plugga då, kanske blir en stund i stan efter mina tre lektioner idag, vem vet.


Kommentarer
Postat av: emms'

haha inte jag heller =)

2008-08-29 @ 15:29:41
URL: http://misslundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback