Ung08, fredag

Sitter i köket och kollar på par tennis. Sverige leder just nu mot Frankrike, men det är inte överlägset. Men vi tar där emot hem segern på läktaren. Det är ett otroligt drag på svenska fansen, kul att höra. Som vanligt så sitter jag och dricker te till frukost, känns som att min dag börjar på rätt sida med en kopp te på morgonen. Någon som förstår vad jag menar?


I have been to Amsterdam, have you?


Hur som helst så blir det inte så mycket 08 idag. Eftersom jag har en match som börjar kl 17:30 så missar jag finalerna i Mixcupen. Nu blir jag riktigt ledsen i ögat... Aja men ikväll så är det DJ - SHOW mellan kl: 21:30 - 01:00, det ska jag INTE missa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback