Ung08, tisdag

Sådärja, äntligen tisdag och jag är uppe med tuppen(?) eller nästan iaf. Nu gäller det bara att få upp mmalte ur sängen också, kan ta ett tag det .. Men så länge så kan jag ju skirva i bloggen och fixa mig själv + frukost. Haha, vi har nämligen bestämt för att vara inne tidigt och skaffa sånt där fjortis band. Man lever ju bara en gång och så är det ju stockholmarnas år, så finns inget att diskutera om.

Pappa är redan på väg in för sitt 3-4de år på Ung08. Kul att han vill ställa upp, han får ju trots allt en bra summa av hela skiten.
Nej men nu har jag inte tid längre. Kommer säker träffa en jävla massa kompisar där inne, kanske inte så här tidigt men runt 2-3 tiden skulle jag kunna tro. Hörs senare, puuuuuuuuuuus


Det här ska vi ha!

Kommentarer
Postat av: MMALTE

jag är uppe?(A)

2008-08-12 @ 11:26:17
Postat av: Natalie

NUUU JAAA :d SEGIS

2008-08-12 @ 12:18:32
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback