Andra advent

Sitter här i min säng helt ensam med en stor kopp te, massvis med mandariner och Wallander på tv. Mys på söndagar kallas det. Kan erkänna att det finns en chips påse i närheten. Men faktisk orörd än så länge. Känns bra!


Min söndag har väl inte vart så intressant. Precis som en vanlig söndag för min del. Börjar med att jag börjar jobba kl 11 och slutar runt 16:00 - 17:00. Fast idag så fick jag faktiskt sluta kl 15:00 vilket gjorde allt så mycket bättre. Orkade verkligen inte stå på egna ben idag. Kvällen tog hårt på kroppen. Var trots allt inte bakis idag, grattis!...
Så när jag slutade så sprang jag in på Åhlens och köpte lite nytt smink eftersom det tog slut i morse. Fick även med mig hem några sorts servetter som tar bort smink. Tänkte pröva på lita nya produkter som kanske hjälper mig med min torra hud i ansiktet. Skulle vara bra. Men som sagt, vatten är ju A och O.

Nu ska jag återgå till nyheterna och sedan Wallander.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback