Avslutar kvällen

Tror fan inte att jag kommer lyckas sova ikväll.... Även fast jag är hur trött som helst. Jag är som ett litet barn, kan inte sova på julafton eller när man fyller år. Hahahaha..
Avslutade kvällen med att titta filmen Elf som gick på kanal 5, innan jag tog mig orken att gå ner och slå in mina julklappar för imorgon. Är även klar med alla mina egna julklappar som jag fixat till mig själv. Haha, vet att det låter egoistiskt men egna julklappar behöver man också för att överleva julen.

 Tror det blir lite mer TV tittande innan jag lyckas slockna. Men lämnar datorn åt imorgon nu iaf. God natt!



Kommentarer
Postat av: Sabine

tack :))

2008-12-23 @ 23:51:36
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback