Besök av militären

Idag så hade vi en speciell dag. Som jag har kommit fram till att vi har varje år. Då vi alla samlas i skejt hallen för att träffa och intervjua en eller två militärer var. Förra året så var det inte så kul vad jag kommer ihåg, men i år var det riktigt skojj. Kanske för att jag träffade på en släkting som jag aldrig träffat förut men ändå. Haha, helt plötsligt från ingenting så kommer en kille fram till vårat bort där jag, Kinell, Robin och två pojkar från militären sitter och pratar. "Fråga henne (jag) vad hon heter i efternamn" är det första han säger. Eftersom det bara var jag som kunde vara "henne" av folket vid bordet så kollar jag upp och undrar vad fan han menar. Då ser jag att det är Peter Jannerstad. En släkting som jag inte ens visste fanns men lyckades hitta honom på Facebook för ett tag sen. Riktigt kul att träffa någon som också heter Jannerstad. Haha, en aning komiskt att han just kommer till mitt gymnasium.
Men annars var de andra som jag pratade med riktigt trevliga dom mer. Kul att få göra något annat än lektioner. Synd bara att det var i två timmar och inte mer. Skulle inte banga på en hel dag. Synd bara att jag inte hann hitta någon speciell.. Finns ju alltid gott om snyggingar inom militären. Får bli nästa år?!

Tror jag ska gå och lägga mig nu faktiskt. Är så himla trött. Hatar tidiga månar och har inte fått sova ut på länge nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback