Bra början på lovet

Jag borde egentligen vara trött men jag är fan pigg som jag vet inte vad. Förvånar mig så jävla mycket eftersom jag är en sådan person som blir riktigt arg, tråkigt och aggressiv om jag inte får min skönhets sömn. Men någonting har ju verkligen gått snett den här gången. Tror att det är allt Guitar Hero spelande som har gjort mig så hyper. Hahaha...
Fan att inte min caps lock knapp satt fast igen. Så jag kunde irritera mina kompisar på msn en gnutta mer. Fan vad arga alla blev när den hade fastnat i veckan. Kan fan hålla med om att det såg förjävligt ut. Som om jag var arg på hel tid.. Inte okej.

Men en sak som jag är säker på iaf är att jag har blivit beroende av Guitar Hero. Vart jag än rör mig eller går så slutar det alltid med att jag sitter i soffan med eller utan publik och spelar. Så från och med denna stund så sätter jag upp Guitar Hero World Tour på önskelistan för familjen. Skulle fan inte banga, men det kanske är försent nu?..



Bättre start på lovet går ju bara inte att fixa. Ni vet vad jag menar.
Men nu är det dags att blicka framåt, mot fredagens ut gång. Har ju trots allt lite dricka som behöver drickas upp, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback