Dan före dopparedan

23 December 2008
Fyfan vad jag är trött i fötterna. Kanske inte var så smart av mig att gå runt i högklackat en dag som denna. Men skorna passade ju så bra till mina jeans. Aja, hoppas att det går över till imorgon.

Var ju som sagt inte ensam i stan idag. Fan vad jobbigt det var att ta sig fram om man nu KOM fram i röran. Verkligen alla var inne nu i sista minuten och köpte julklappar. Jag som hade hoppats på att hitta några snygga stövlar till nyår men snacka om att det var ut plockat på små storlekar. Fanns bara 40 och 41 kvar typ av dom snygga stövlarna. Attans.. Får försöka på mellandagarna. Måste dock även hitta en snygg och elegant outfit till nyår. Nått speciellt som man kan använda igen.

Vet iaf vad jag ska ha på mig imorgon. Får bli min höga kjol, skjorta eller t-shirt till och en tomteluva. Kan slänga upp en bild imorgon innan jag åker iväg till Älvsjö, hem till mormor och morfar.

Back to today..
Vaknade halv 9 och var hemma halv 10 för att ta hand om mina syskon medan min mamma åkte in till stan en snabbis för att fixa en snabb julklapp till mig. Efter ett tag så pallade jag inte sitta hemma längre och damp på min dator och 3s service så jag åkte in till 3 Stureplan och hoppades på bättre hjälp men icke. Inte modemet som är felet utan min fucking dator. FAN VAD ARG JAG BLIR. MÅSTE HA EN NY DATOR NU, NU, NUUUU!
Så efter att ha gett upp så mötte jag upp mamma. Köpte en chai latte och vandrade vidare tillsammans upp mot centralen. När vi väl kom fram på Sergelgatan så fastnade vi inne på Hemtex. Köpte ett par julklappar och sen lämnade jag mamma med alla påsar och gick ner för att möta mmalte.

Efter ett tag kom även Nathalie in och joinade oss i stan. Vi gick väl runt i de flesta affärer men lyckades inte fastna för nått att köpa. Ända jag köpte efter att jag lämnade mamma var en WCT AIK tröja. Riktigt snygg faktiskt.
Sen när mmalte skulle åka tillbaka till Kista för att köpa sina undan lagda byxor så lämnade jag dom och gick vidare med Linus. Efter en låååååååång vandring så satte vi oss äntligen på Espresso House, igen och pratade lite.

När mmalte och Nathalie var tillbaka så lämnade jag av Linus och gick upp till gallerian igen för att möta upp dom och åka hem. Så jag har gått en jävla massa i stan idag. Nästan så att det räcker för hela året. Fast man vill ju ändå inte missa mellandagarna. Kanske ska tänka på att byta skor till nästa gång bara. Hehe^^...


Matilda (mmalte) - Nathalie

Kommentarer
Postat av: Nattis

nemen, vafan är det här? :O hahahhaha...

inte sa du att du skulle sätta in den här bilden på din blogg. Inget smink ju :O men jag älskar dig ändå ;) hahah <3

2008-12-27 @ 22:57:32
URL: http://nmmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback