ENOUGH!

Loggar glatt in på datorn efter en jobbig dag med prov och hämtning av syskon och ser detta? Kan det bli värre? Och alla är från samma jävla bild och det handlar bara om tjafsa mellan Theo och någon Alexander om vem som är fjortis och snyggast. Fattar 0, men ändå kul att läsa. Men GE ER NU! Fan när jag loggar in på Facebook vill jag ju ha roliga sak er som kanske att någon skrivit i min logg eller nått liknande, men vafan!

Men back to me. Hade mitt efterlängrade natur prov idag. Först när vi fick det i handen så trodde jag att jag skulle dö. Hur mycket svåra frågor som helst. Var beredd på att ge upp redan där. Men när jag gav frågorna lite tid så märkte jag att jag kunde svara på de flesta. Så svarade på alla utom tre st. Medan Alexandra bara gick. Stackars sötnos..
Nu ska jag tagga till för engelska skriftligt imorgon och sen så får jag även tillbaka provet från förra projektet. Hoppas på ett bra betyg!

Dags för Mcdonalda mat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback