God fortsättning

Vaknade precis. Har ingen lust för någonting egentligen. Är så himla jävla sur att jag bara vill gå och lägga mig igen och vakna upp strax innan nyår. Men tyvärr så är livet inte så bra och det var helt enkelt bara dags för mig att gå upp och bita i det sura äpplet. Trist men sant.
Funderar på att ta åka hem redan idag. Finns inte så mycket mer att göra här känns det som. Måste ju tagga till för mellandags rean imorgon bitti.

Hahah, facebook kan verkligen vara kul ibland, som idag till exempel. Man vaknar, ser att man har ca 25 mail på bara några timmar och bland ett av dom så är man taggad i en bild. Och det är inte vilken bild som helst utan just denna jävligt fula men klockrena bild:


HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!!! Gissa vilken tagg jag fick... ^^
Taaack så himla mycket Babou!
(Folk som också blev taggade på bilden: Alexandra Hjort, Elina Lundberg, Paulina Sjöhilm och Babou Sarr)

Sååå, nu ska jag byta rum och forsätta med mitt älskade Guitar Hero.
God fortsättning på julen då!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack :D kul att höra!

2008-12-25 @ 23:17:50
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback