jävla fredag!

Började bra, slutade sämre...
Jag har verkligen bara legat i sängen i dag och hämtat upp mig efter gårdagens händelse. Fyfan vad bakis jag var med andra ord. Värsta bakfyllan ever och den ska verkligen inte göras om. Visst har jag spytt upp allt tidigare men den här gången var speciell. Kunde inte ens ta mig hem själv utan jag var tvungen att ringa efter pappa så kan kunde komma och hämta upp mig med bilen. Tackar verkligen alla som hjälpte mig i går kväll. Tack, Micke, Mmalte och Charles..
Kommer knapt ihåg vad jag gjorde och inte gjorde men kul var det iaf, så länge de varade... D.v.s innan jag hamnade upp på toalett golvet sovande eller sittande över toaletten. Som sagt, har haft bättre slut på kvällar.

Men inget att deppa över, förutom mina straff som jag har fått. Tycker inte att jag förtjänar dom eftersom straff bara tillägnas när man vill visa att man inte vill att någon ska göra om samma sak igen. Men ofta jag gjorde detta med mening eller någonsin kommer göra om det.. Med mening... But shit happens!

Lina och jag på väg till Alby. Förjävligt ful blev jag också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback