Jullov

Äntligen jullov. Dags att njuta satan av dessa 22 dagar innan helvetet börjar igen.

Egentligen så börjar mitt jullov imorgon, men eftersom det är fett onödigt att gå så kör jag en tjuv start redan nu. Hur skönt som helst. Nu behöver man inte tänka på att gå upp tidigt eller göra klart någonting. Utan nu kan man äntligen chilla galet. Även fast jag inte kommer få chilla så galet eftersom jag har en cup att döma så kommer det ändå blir otroligt skönt.
Sen så har jag ju även ett arbeta att göra klart. Så jävla typiskt mig..

Men blir julen som jag vill så blir det Kryssning den 27, Fetaste festen på Nyår och enbart umgänge med de närmaste. Nästa år kanske jag ska satsa på en vinter i Åre på afterski?:) Någon som hänger med?..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback