Lördag 27/12

Om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ihåg så mycket detaljer från gårdagens små händelser.. Vet inte varför men är så himmla trött just nu så detaljerna kommer väl efter hand.

Hur som helst så kom vi hem från mormor och morfar igår så det första vi var tvungna att göra var att packa upp alla nya leksaker och hitta en ny plats som vi gör varje jul. Alltid lika svårt eftersom vi har så jävla mycket annat skit. När vi väl var klara med det så hade jag tänk åka med familjen till Heron för att fixa lite saker till Hannas nya dator b.la och nya skivor till mig. Men helt plötsligt från ingenting så smsar Paulina och ber mig komma in till stan, snabbt. Självklart så ställer jag upp för mina älsklingar och åkte direkt in. In till smeten igen.... Som jag trodde att jag skulle få slippa.

Inne i stan så vandrade vi runt och träffade på alla möjliga personer. Som vanligt så mötte jag upp lilla Linus och i slutet kom även mmalte upp till Åhlens café där vi satt helt utmattade och åt oss mätta på lite pepparkakor och brownies. Jag skulle egentligen kommit hem med ett par bas linnen men istället så kom jag hem med nya underkläder. Haha, alltid lika kul.
Men när jag äntligen hade lämnat stan bakom mig så var det dags att gå upp till Grannen på middag. Blir alltid lika förvånad när vi är bjudna på middag eftersom att det nästan alltid händer. Men när det väl händer så är det ju klart att man ställer upp. Middag var mysig men hann tyvärr inte stanna så länge där heller eftersom jag hade en kväll att planera.

Kvällen började med att jag träffade på lite klasskompisar och sedan åkte jag vidare ut till Stureby för att träffa mina älsklings flickor Alexandra och Elina. På köpet kom även Eric, Babou och Lukas. Skulle velat stanna där över middagen och myst med dom till en bra film, men så vanligt så skulle jag vidare ut. För jaf hade verkligen bestämt mig för att jag skulle ut ikväll och ingen annan stans!

Mötte upp Matilda och Lina i Lilljeholmen för äventyr och det slutade upp bra. Mer behöver jag inte nämna.
Kan ju bara tillägga att jag kom hem 05:15, hahahahahhahahahahah! Vaknade nyss ^^


Så kul kan man ha med ett par glasögon^^


Mmalte och Jerome / Lina och Jerome / Jones och Jerome


Mmalte och Jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig :) <3

2008-12-28 @ 17:46:40
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback