Mamma 38år

Onskdag 3 December och mamma fyller 38. Jag hade ingen skola, fïck baka tårta, äta tacos, träffa Tobias, mormor och morfar och titta på ishockey. Kan det bli mycket bättre? På en kall onsdag som denna så tror jag fan inte det. En riktigt mysig kväll faktiskt. Tack för allt!

Tobias visade mig en ny hemsida ( s24.se). Där man kan betala för AIKs alla ishockey matcher via sms och sedan titta på dom på datorn. Riktigt najs och priset var grymt billigt. Bara 59kr per match. Verkligen ett tips för dig som är riktigt intresserad men inte orkar åka dit. Bra bild blir det också.
*HÄRLIGT MED VINST IKVÄLL GNAGET. 5-2 OCH TVÅ I TABELLEN*

Ikväll innan middagen som bestod av tacopaj (som jag aldrig käkat förut) så kollade vi på gamla bilder och videos från våran husvagns semester i sommras. Fan vad tur vi hade med vädret och vad härligt att såg ut. Längtar tillbaka till underbara Gränna och det klara vattnet. Dit måste jag bara igen, fast helst med kompisar..


Foto: jag

Nu består resten av kvällen och morgon dagen bara av att plugga Naturkunskap. Måste fan behålla mitt VG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hockey, kom igen ;p

2008-12-04 @ 19:06:16
Postat av: Anonym

hockey, kom igen ;p

2008-12-04 @ 19:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback