Nu är det bara två dagar kvar..

Ååååååååååååååååh vad jag vill att det ska vara julafton nu, nu, nuuu! Känner mig som ett litet barn men jag är så himla sugen på vad jag ska få. Brukar oftast få det jag vill ha eftersom det inte är så mycket jag begär. Bara priset som kanske brukar vara en aning för mycket, hehe(a)..

Idag blir det bara till att ligga hemma tror jag och försöka bli bra. Tror nämligen att jag håller på att bli sjuk. Gick och la mig runt sju igår kväll eftersom jag hade så jävla ont i ryggen och idag så vaknade jag med slem i halsen och rinnande näsa. Kul jul det kommer bli känner jag. Jaja, bara jag inte är sjuk till nyår så är jag nöjd.

Imorgon blir det handling av julklappar eftersom det är då jag får min lön.
Har en del att handla vilket jag tror halva Stockholm också har. Om inte jag har oturen att hela har.. Fyfan vad mycket folk jag känner att det kommer vara inne imorgon bitti... UUUSCH!


Stockholm By Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback