Nu går det bara utför..

BTW! Glömde berätta att datumet för resan till Magaluf blev någonstans runt den 30/6 i en vecka. Hotellet spelade inte så mycket roll. Bara det blir ett med ungdomsgräns så lär det bli fett skoj. Så i slutet eller början av Januari så ska vi åka in alla tillsammans och boka. Fyfan vad mycket pengar det lär gå åt. Tänk om jag inte har råd med Gotland, då blir jag ju ledsen...
____________________________________________

Filmen igår med Jim Carrey var helt underbart bra
. Hade precis allt en komedi ska ha. Guuuud vad jag skulle kunna se den igen och igen och igen. Så jag rekomenderar den starkt vidare. Även till dig som inte gillar komedi som mig själv. Trodde att den skulle vara ganska så dålig men icke då!

Efter bion så blev det lite andra bullar än vad det var bestämt. Behöver inte gå in på detaljerna men allt gick åt helvete hursomhelst och jag är riktigt osams med både mamma och pappa. Ett rent jävla helvete d.v.s.. Tror inte att det blir något mer festande för min del innan nyår. Har ju trots allt en cup att döma och en julafton att fira med familjen med mormor, morfar och Tobias.

Bjuder på en söt bild av Paulina och Fabian. Ni vet nog varför också...
Kom ihåg Paulina, Det finns inget igår! - Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Inget igår, vi ser framåt istället! :D

Älskar dig Natalie! <3

2008-12-21 @ 15:09:20
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback