Nyårs-stress

Egentligen så har jag inte ens tid att skriva blogg men känner att jag måste ändå.
Har fullt upp med alla ärenden som jag måste göra innan middagen ikväll. Även fast det flesta inte har nått med mig att göra så måste man ju ställa upp så mycket som möjligt för sina närmaste.

Kom precis hem från mmalte och stan med familjen. Sov över där igår eftersom hon är ensam hemma och vi hade en aning mycket mat att köpa inför kvällen. Vi var väl inne på coop ett bra jävla tag innan vi kom ut med fyra kassar fulla med mat. Fyfan vad kul det är att köpa mat ibland. Speciellt när vi räknade upp exakt att det blev 479kr vilket det också blev i kassan sen. Yeey!
På vägen hem så blev kassarna en aning för tunga så vi "lånade" en kundvagn på vägen hem. Vi kunde fan inte sluta garva alltså. HAHAHHA! Bilarna på vägen måste ju trott att vi var dumma i huvudet.



Går-dagen var också en aning stressig. Började med att jag dömde ute i Tyresöhallen från kl 08:00 till 13:00. Sen kom Lukas, mamma och pappa för tittar på de sista matcherna och sedan hämta upp mig för att släppa av mig och Lukas i stan.
Ville egentligen inte in till stan men var ju ganska tvungen eftersom Lukas behövde smakråd på sitt nya köp av en kavaj och skjorta. Sen träffade vi på hela gänget d.v.s Paulina + hennes kompis, Alexandra + hennes kompis, Sarah och sedan komma lilla Christan även in.

Efter ett tag så lämnade jag paket bakom mig för att jag var så himla hungrig. Mötte sedan upp Nathalie Liljoholmen för att prata lite allvar innan jag åkte hem för Hamburgare med familjen.
_____________________________________
Ikväll så blir det firande och middag. Bilderna lär komma upp imorgon.
Nu har jag bord, glas och dricka att ta hand om.

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback