Julafton

Dagen är inte slut än och det är absolut inte klapparna heller. Även fast jag är hur nöjd som helst med de julklappar jag redan fått. Morgonen blev en aning för stressig eftersom vi skulle hinna packa, leka med alla nya klappar och hinna äta innan vi skulle vara hos mormor och morfar kl 3. Vi hann som vanligt inte och det är därför jag aldrig hann skriva i morse.

Som sagt så sitter jag hemma hos mormor och morfar just nu, i deras dator-rum. Brukar alltid få sova här när vi är över julen. Skönt att få sova i ett eget rum medan mamma, pappa och mina två mindre syskon delar på ett...
Så fort vi kom innanför dörren så sprang jag in i TV-rummet och började spela guitar hero. Jag har redan fått blåsor på händerna och ont i vänstra handleden. Hahah, snacka om att jag kommer nörda guitar hero nu. Så jääääääääävla kul.

Men nu har alla käkat klart av julmaten och ska ta en liten paus innan vi ska ner och öppna de sista julklapparna. Så det är väl dags för mig att gå tillbaka till släkten. Kul att Ronny också är här i jul. (mammas kusin). Synd bara att han är bajare ^^ haha..
GOD JUL!

Julklappar av mamma och pappa
  • Dansmatta till PS
  • Guitar Hero World Tour till Wii
  • Biljetter till Chris Brown (tidig julklapp)
  • Pengar
  • Rakapparat
Julklappar från mig själv, till mig själv:
  • Britney Spears nya album "Circus"
  • Enrique Iglesias Greatest Hits
  • Alla säsonger av One Tree Hill
  • WCT tröja, AIK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback