Ajabaja Natalie!

Nu har jag vart dum igen! .. Glömde låsa dörren inatt, var ju verkligen inte meningen och sen så är det första gången som händer så det var väl antagligen för att jag var så trött att jag glömde. Eller så skyller vi på mmalte eftersom det var hon som kom sist in(A). hah ^^
Aja men det var inte det som var det största problemet. Utan jag hade fått brev ifrån skolan. Och då vet alla att det handlar om IG varningar. Och jag visste redan att jag hade alla eftersom jag fortf. inte har gjort något av provet. Historia gjorde jag aldrig, hann inte plugga. Fick ju MVG på provet innan så det ska väl inte vara så svårt att fixa ett till. Sen så Svenska. Ska skriva en fucking novell som jag verkligen hatar att skriva. Dom sa att om man inte gör första uppgiften så ska man få en annan. Alltså en annan uppgift kanske att skriva någonting annat. Men nejnej, utan man ska fortf. skriva en novell, suck.. Sen så har vi Naturkunskapen. Där har ju gjort provet men när jag pluggade så lärde jag mig ingenting, men vi har inte fått någon chans att göra omprov än :S KUK PÅ SKOLAN!

Så som straff av mamma så har jag utegångsförbud hela veckan ut. Kul när det är sportlov och skit. Kommer ändå inte klara av att plugga 4 dagar i sträck så.. Men det är väl lika bra att jag forsätter nu där när jag slutade innan jag skulle gå och äta pannkaka. Så puz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback