Fest med fruuuuuun

Gårdagens kväll var underbart rolig. Mycket mer roliagre än förväntat. När vi fick veta att vi skulle på fest i Rotebro så blev att helt fel, först så tänkte vi att vi aldrig skulle hinna hem och dissa det eller bara skita i det eftersom det var för långt. Men jag är glad att vi ändrade oss. Nu sittar jag här istället med massvis med minnen och andra roliga saker med min FRU! När vi festar så är det alltid lika kul och vi går alltid där ifrån med massvis med minnen. Ååh vad du betyder mycket!
Men som sagt så blev min kväll igår riktigt lyckad om man bortser ifrån Kinell.. Men han var sär just då, men nu är det chill? Eller hur älskling?

image408 image409

Just nu så sitter jag hemma hos mormor och morfar med hela familjen. Vi är bjudna på lunch/middag(?) Alltid lika kul att komma hit. Dom har desutom designat om deras 'TV-rum', mycket snyggt blir det! Som alltid när vi kommer så bjuder mormor även idag på sin über goda lasgne. ÅÅH, det är den bästa lasgnen som finns, lovar!

Men har inte så mycket tid kvar att skriva nu, ska strax bli hämtad av Philip. Han ska iväg och kolla på Innebandy, och då måste man ju ställa upp! Så puss och kraam!

Kommentarer
Postat av: s

bästa :D

2008-02-24 @ 19:37:12
URL: http://enchantings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback