Luugn kväll

ÅÅh vilken härlig doft av apelsin och lakris. Muuums! Japp, så ser min kväll ut. Jag ska helt enkelt sitta framför datorn och bara ta det lugnt. Tänka på morgon dagan och prata med nära och kära. Kanske t.o.m planera nått trevlig som ska hända i veckan. T.ex att jag kanske ska träffa sötnoosiga Rille a.k.a Gnaget_90. Myyyssss! Sen så har jag ju faktist som vanligt träning måndag och onsdag (pratar om kvällar nu). Sen så har vi match mot Rotebro i helgen. Dom tar vi lätt, eller hur tjejer!?

Sitter kanske inte i värsta harmonin just nu, känns ganska stökigt här. Som alltid då, men tycker det är sköönt att ha det så. För då vet jag vart jag ha minsa saker. Har ändå inte en bestämd plats för allt, har för mycket kläder/skor/väskor/saker och för lite plats. Behöver ett större rum helt enkelt. Eller kanske en egen lägenhet skulle inte sitta fel den heller ;) Men det kommer när jag har en inkomst (A).


Så här ser då mitt rum ut just nu då. I städat form då! ;)

Jag har redan tänkt ut hur min söndag ska se ut. Jag är så JÄVLA bra på att planera, men sämre på att göra det jag har planerat:D. Aja men det här har jag iaf tänk mig att göra;
  • Sola
  • Träna
  • Äta frukost!
  • Plugga
  • Lägga mig i tid
  • Städa rummet
Hahaha, ja du. Får se vad som blir av och inte blir av imorgon! :) Just nu så ska jag forsätta att prata med mina nära och kära och spana omkring @ pa :)
Just! lägger in en bild på hur mitt hår är just nu, så som jag ville ha det ifrån första böjan! ;)
image583
God natt på er :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Fin färg! Har inte sett dig på länge, har du varit sjuk eller är det bara jag som varit lite lost?
haha, aja ha det bra!

2008-02-13 @ 19:31:58
URL: http://julllss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback