Ny design eller inte?!

Sitter här i min ensamhet med min musik och försöker att lista ut någon ny design till min Blogg. Men är inte riktigt säker ifrån jag ska försöka mig på en ny, nu när den som jag har nu tog ett bra tag att fixa. Aja men kanske dags att fixa ny iaf. Men jag har beslutsångest, vet inte hur jag vill ha det typ. Men men, får väl sitta här ett tag till och fundera.
Annars så håller jag på och ladda ner nya filmer och lite ny bra musik. Behöver verkligen någonting nytt att lyssna på. Sen så kollar jag runt på andras bloggar, spanar in lite kissar på PA och chattar vild på msn. Inte så värst många inne just nu eftersom dom flesta har skolan, men vafan (A).

Aja men så länge medans jag tänker klart så lägger jag in en grymt bra låt.


Akon - Wanna be starting something (MJ cover)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback