People change

Jag vet att jag har vart lite dålig på att uppdatera bloggen på ett bra tag. Men vafan, klaga inte(A) Jag har haft mycket annat för mig som jag kan berätta för dig. Men annars så mår jag typ bra, haha ^^.
Har vart sjuk ett bra tag nu, känns som om jag aldrig kommer kunna bli riktigt frisk igen.. Mamma sa att hon hade smittat mig med s.k virushals. Jag kan ju säga till er som inte vet vad det är, att det är riktigt hemskt att ha. Först så känns det bara som om att man har en stor klump i hela halsen som bara vägrar att försvinna. Sen så förlorar man rösten helt. Och ca 90% av alla som jag umgås med sa att jag lät som en man, när jag väl fick fram ljud. Sen så gör det grymt ont i halsen bara. Men nu är det över och har gott upp till näsan istället. MIn förkyldning vägrar att släppa taget om mig. :( HJÄLP?!
Men min smärta är inte över här. På en måndagsträning md Sköndal för kanske två veckor sen så skadade jag även mitt väntra ben, fot - ja hela jävla benet fuckade bara. Fick gå på kryckor till jag inte orkade längre och sen blev det bara att halta fram för min del. Fick iaf hisskort i skolan så att jag slapp alla trappor :) Men nu mår jag iaf bra för tillfället, tränar som vanligt och är nästan 100% frisk.

Har även festat som en galning med massvis med nya och gamla kompisar. Ibland kanske det har gårr lite över styr men vafan, man lever ju bara en gång ;). Sen så jag har gått lite upp och ner med mitt humör och liv. Men just nu ligger det iaf stabilt. Får hoppas att det håller sig så ett tag!

Hahaha, mina små söta pojkar har blivit fjortisar :( Sörj med mig?!
image555 image556

Men nu har jag ingen mer lust att skriva. Sitter ensam i vardagsrummet och tittar på MTV och fetar mig.
Imorgon så har jag även min första serie match i Sköndal. Vi möter serieledarna Bollstanäs :) Wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback