Regn överallt ..

Jag är tröttare än någonsin, och detta väder gör inte saken bättre. Suck på allt regn som bara öser ner, just idag! WHY!? Men vettefan om jag palla göra någonting speciellt ikväll. Jag vill, men vet inte om jag pallar. Var uppe kl 07:30 idag och det var grymt jobbigt. Så det är inte så konstigt att jag är trött d.v.s.
- Ja, för alla er som undrar varför jag var uppe kl 07:30 idag så har jag faktist vart på domar kurs. Så nu är jag äntligen domare för 5 - och 7manna. Skit kul! Nu kan jag äntligen tjäna ihop lite lätta pengar, vilket jag verkligen är i behov av just nu..
Kursen gick faktist mycket bättre än väntat. Även fast jag inte pratade med så många, så verkade alla trevliga. Gustav kanske var lite seg i viss lägen men nu har jag iaf alla kunskaper som jag behöver. Det som var sär var att typ medelålderna var 13-14 år och så sitter jag där, näst äldst. Kände mig så jävla stor (första gången ever! HAHA^^) Var bara en kille som var 18 och sen en som var lika gammal som mig, men sen vara alla mellan 13-14 år. Trodde inte ens att man fick döma då :S. Men men, ibland kan man ha fel.



Men blev iaf hämtad av familjen i bilen, så jag slapp tunnelbanan och hålla på och byta osv. Så grymt jobbigt, speciellt efter en dag som denna. Istället så blev det Heron precis när vi kom hem. Middag på Pizzahut, så jäävla gott! Men onyttigt. Men idag så förtjänar jag verkligen det. Även om jag åt mcdonalds till lunch(A) haha..

Nu återstår bara kvällen av denna dag, sen så är det onsdag. Detta lov har verkligen gått snabbt, fuck .. Vill fan inte tillbaka till skola på ett tag nu, har verkligen tröttnat. Har så jävla mycket rester.. INTE BRA! :/


TACK FÖR EN HELT UNDERBAR KVÄLL/NATT DANIEL! DU ÄR UNDERBAR BABE.

image411 image412
*<333333*

image413
You make me happy, babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback