Slapp måndag

Pallar verkligen inte göra någonting speciellt idag. Kan bara tänka på morgondagen och hur jag ska kunna ta mig igonom provet och klara det så jag kan bli domare. Viktigt för mig fan! Så inget festande ikväll inte, ska sova ganska tidigt eftersom att jag ska vara vid stockholms fotbollsförbund kl 09:00 till 16:00 ..... Hela dagen. Men sen på kvällen blir det nog fest förhoppningsvis.

Idag så vaknade jag runt kl 1, hur skönt som helst. Sen var det bara upp och hoppa för min del. För det var nämligen dags att städa hela mitt rum. Och då menar jag verkligen städa. Sen så träffade jag Daniel i stan runt 4. Åh vad trevligt vi hade det, du är verkligen underbar som person! En riktigt trevlig promenad hade vi genom djurgår'n.

Nu orkar jag inte skriva mer.. Försöker hitta några bra filmer men det finns fan inga bra att ladda ner. HJÄLP!?
Puss och skum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback