Innebandy DM

17 januari 2008. Grattis till Emelies och Granis Wilma som fyller 1 år idag. Kommer verkligen ihåg när Wilma föddes. Kan inte fatta att det var ett år sen nu. Att hon har blivit så stor och tagit sina första steg osv. :)
Aja men imorgon så fyller även min Wilma år. Fast hon är en mycket större flicka som fyller hela 6år och börjar skolan efter sommaren. Så ännu en Jannerstad/Rönnerstedtare till Västbergaskolan. Snacka om att dom kommer få ett helvete :) haha ^^ Imorgon så fyller även två av mina föredetta kompisar år. Jocke och Gurra, saknar verkligen den lilla tiden vi hade tillsammans. Det var verkligen synd att den gick i spillo. Grattis i förskott till er iaf, ni är saknade <3


Lilla Wilma - Min Wilma - Gurra och Jocke

Idag så var det även skol DM för våran del. Skönt att äntligen få spela lite riktiga matcher (även om jag satt på sidan och tittade på (A)). Vi kom dit med tankarna att vi verkligen skulle åka på storstryk. Men vi klarade oss ganska bra fan! Första matchen vann vi med 4-3, och andra matchen så förlorade vi med 6-4. Andra matchen var mot föra årets vinnare så den var jävligt tuff! Stod 4-4 när det bara var 2-3 minuter kvar, men dom pallade inte trycket. Väldigt synd där! ;) Men duktiga var ni iaf :):)

Men i stor del så går mitt liv mycket bra. Allt är frid och fröjd nästan. Förutom att jag just nu för tillfället är skadad i mitt vänstra ben (knä?). Fick nått fel i början av veckan på träninge, men jag forsatte spela iaf. I tisdags gick jag på kryckor och resten av dagarna så har jag haltat mig fram, eftersom jag inte pallade ta kryckorna för mina händer var helt döda:S. Men tränade igår, vilket jag inte skulle ha gjort. Har bara fått ännu mer ont i benet ..
På söndag så är det min första match med Sköndal (träningsmatch). Jag hoppas verkligen att det går lika bra som det gick på träningen i går.

+ att jag har fått min digitalkamera nu och så köpte vi WII* på köpet + spel :) JAG ÄR GRYYYM PÅ BOWLING :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback