Husvagns semester | DAG 1

Dagen har vart ganska så lång. Blev väckt runt kl 9 för att vi skulle hinna i väg innan kl 12. Trodde verkligen aldrig att vi skulle hinna, men till min stora förvåning så lämnade vi stugan i Strängnäs kl 11:56. Riktigt nice fan! Aja men vi började med att åka ut på vägen mot Eskilstuna eftersom vi inte riktigt visste vart vi skulle än. Men när vi hade nått centrum så kom vi på att vi skulle avklara Skara Sommarland till att börja med eftersom Hanna och Wilma ville så gärna dit.
Så här sitter jag nu, i husvagnen på campingen @ Skara Sommarland. Vi kom väl hit runt 5 - 6 och då var det bara att ställa vagnen till rätta och börja med förtältet.

Nu är allting redo och det är äntligen dags för mat. Min mage är nog inte ensam om att vara tom. Den slutar inte gnälla.
Vi stannar väl här tills måndag eftermiddag och den bär det av på mer äventyr. Imorgon så blir det sommarland för hela familjen, hela dagen. Vattenland, here i come!

Jag hör väl av mig lite senare ikväll, om annars imorgon bitti.
Du vet att du saknar mig, puus NN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback