Husvagns semester | DAG 2

Egentligen alldeles för tidigt för att skriva blogg eller att bara gå upp och äta frukost. Men jag verkar inte ha något annat val just nu. Den här veckan kommer verkligen att svida känner jag. Jag som har vänt på dygnen totalt! Det är verkligen synd om mig, jag kommer behöva en hel dag att sova sen innan den här veckan är slut om jag ska överleva.

Värmen ska man ju aldrig riktigt klaga på, men det är fan lite för varmt.. Men vet inte om man ska ha kläder på sig eller inte. Hoppas att Vattenlandet är mer svalkande än det är här i för tältet. Det är som en jävla bastu, uusch! Stackars Eddie som bara sitter fast vi bildäcket eller vid en stolpe utanför. Här kan man ju direkt inte släppa loss honom. Då skulle han bara springa iväg och hela dagen skulle gå åt att leta reda på den jäveln.. Inte det roligaste att göra precis, tro mig.

Inatt var det fan otroligt kallt, och vi som inte ens hade med oss täcken till alla eftersom vi trodde att det skulle bli för varmt. Vilket skämt om man tänker efter.. Och jag som skulle sova ute i för tältet, det skulle ju bara inte hända. Då skulle jag säkert vakna som en sjuk Natalie eller helt enkelt som en is pinne tillsammans med Eddie. Skulle inte ha sätt bra ut eller känts bra överhuvud taget.
____________________________________________
Idag så blir det äntligen Skara Sommarland för våran del. Vi lär ju vara där hela dagen så jag kommer nog inte komma med en uppdatering innan middagen. Då kan jag försäkra er på en jävla massa bilder. Se up!


Du vet att du saknar mig, puus NN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback