I'm home

Jag och mmalte har nu lämnat trosa bakom oss och ser framåt istället. Vi kan festa och umgås med vanliga folket i Stockholm istället. Ingen, då menar jag ingen ville komma till oss. Dom klagade bara på hur långt det var eller att dom inte hade pengar. Palla, det är sommarlov!?
Så vi klarade att vara ute på landet i två och en halv dag. Utan dator och utan tv. Vi satt verkligen och nördade SATC hela tiden. Men jag kom på att jag inte har sätt alla avsnitt så det blev ett litet maraton där.
Aja men vi satt faktiskt inte bara och slöade, utan vi lagade mat, städade upp hela huset och satt även upp studsmattan helt själva.

Men det är skönt att vara hemma igen nu och imorgon så är det ju AIKs första hemma match efter uppehållet. Självklart så är jag där. Synd bara att jag missade mål festen mot Örebro i torsdags. Men Tobias ringde glatt efter varje mål och berättade. Yeey ^^ 4-1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback