Jag är oväckbar(?)

.. när jag sover som skönast. Det är väl ändå ganska så självklart. Liggar i min stora säng helt ensam och är mitt uppe i kanske världens underbaraste dröm, det är ju klart man sover djupt?! Men det kanske är dags att vakna om brandvarnaren i rummet börjar tjuta, eller..? Aja men jag minns att jag vaknade till eller öppnade ögonen när jag märkte att pappa var inne i mitt rum alldeles för tidigt på morgonen. Jag trodde att han bytte glödlampa eller någonting så jag bara somnade om direkt. Men sen fick jag veta att min brandvarnare hade tjutit som satan och han trodde att jag hade hört det, vilket jag absolut inte gjort. Bra nyheter.. Brinner det mitt på natten så vet ni vart ni kan hitta Natalie, i sängen sovande ;)



söt katt, en aning trött ^^

Kommentarer
Postat av: Linnéa

men gud va sööt katt! =)

2008-07-10 @ 21:54:07
URL: http://hhemligast.blogg.se/
Postat av: Sofia

snygg blogg

har du någon fråga? checka in min frågestund isf!

2008-07-10 @ 22:53:54
URL: http://soofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback