Kan inte få nog

Jag älskar att sitta och pilla på photohop. Och nu fick jag en ny header också, grattis till mig. Har inte så mycket att säga just nu eller skriva, eftersom jag bara sitter hemma för att jag är sjuk osv. Men jag kanske drar ner till landet med pappa från fredag till söndag. Men jag är inte riktigt säker än, min lust till att vara ute bland folk är ganska liten just nu.. Jag har ju mina problem sidådär ibland. Bara att ta, livet är skit ibland vad ska man göra liksom!?

Men betygsätt min header från 1(usch) till 10(wooho)*
Kommer inte att ha den så värst länge, men den är unik det som är kul (:


Kommentarer
Postat av: Nilo

9!!

2008-07-09 @ 16:57:31
URL: http://justapiece.blogg.se/
Postat av: Petra

snygg header, du har inte lust att berätta hur man gör så den blir uppdelad sådär som du har? om du förstår hur jag menar :P

2008-07-09 @ 17:39:43
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback