SIGGE is in the house ^^

YYÄÄS, SIGGE är mitt nya smeknamn. Det kan ju bara inte bli bättre. Har haft det ganska så jobbigt dom senare dagarna. Har sovit för lite och verkligen vänt på dygnen. Så jag orkar aldrig skriva i lilla bloggen. Har vart på ganska så många äventyr med mmalte också, alltid lika kul och se vart vi hamnar upp nästa gång^^.

Aja men Gotland blir av senare i veckan och vet inte ens om jag ska på husvagns semester mer familjen längre. Allt går ihop med varandra och jag är tvungen att välja. Och den som känner mig VET att jag har sjuka problem med det.. Får se hur det slutar.
Ikväll så blir det mest en chill kväll tror jag. Är ganska så seg av mig! :)


Sötnos

Kommentarer
Postat av: random

Det är du som är finast!! :)

2008-07-22 @ 18:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback