Söndag 13 juli

Jaapp, idag vaknade vi tolv iaf. Kunde ha sovit till kl tre om vi fick, men eftersom vi sov ute i husvagnen och inte inne i mitt lilla rum uppe på övervåningen där allt hörs, så var vi tvugna att lämna husvagnen för pappa och Janne. Dom skulle fixa någonting med gasen så att den är redo för att fara när vi ska iväg på en äkta svenne semester med husvagn.. Sommaren kan ju bara inte bli bättre. Vi får precis plats i den, känns härligt. Nu är bara frågan vart vi ska, Skara och Göteborg har kommit fram. Jag hoppas med på Göteborg och Liseberg, men mina små syskon vill till Skara Sommarland som vi var på 2006 tror jag det var. Palla åka dit igen. Visst var det kul där med Mattias som jag då hade med mig, men man växer lätt ifrån det.


Husvagnen ^^
_________________________________________

Men nu har vi flyttat upp till övervåningen igen, mmalte är trött och jag är data sugen och vi pallar inte sitta ute i solen just nu. Vi är på mys humör just nu. Tror jag också kommer att somna smart, är fett trött. Vi somnade ju trotts allt halv fem i morse. Vettefan vad vi gjorde uppe så länge egentligen, men vi fastnade väl vid datorn och TV:n i husvagnen.



Kommentarer
Postat av: matilda

ååh vilken fin bild jag tog :) värsta fotografen alltså

2008-07-13 @ 21:34:03
URL: http://mmalte.blogg.se/
Postat av: Natalie

HAHA, JAA BÄSTA ÄLSKLING (:

2008-07-14 @ 20:57:56
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback