Strängnäs nästa!

Japp, då bar det till landet och självklart så har jag mmalte med mig. Fan det är ju min och mmalte sommer i år. Vi gör allt tillsammans och snart så är det även Gotland som får njuta av oss. Mjaaau, längtar. Aja men idag lite senare när folk börjar vakna så tar vi åket till mitt land i Strängnäs och lämnar Stockholm bakom oss ett tag. Vi vill uppleva lite nya miljöer. Men självklart så är datorn med som vanligt.
Och nu kommer vi till den stooora fråga.. VAD FAN GÖR JAG UPPE KL HALV 8 PÅ MORGONEN?!. Jag kan ju bara säga så att vi har inte somnat än, vi har vandrat runt med Richard och hans kompis i stan hela natten. Kungsan är ganska så vacker på kvällen. Men det roligaste av allt var att när vi äntligen skulle ut så hade tunnelbanjäveln slutat gå. Så vi fick in till stan. Tog 40 minuter. YEEEY till oss *stolt*

Vi tog en jävla massa bilder ikväll också, lägger in en soet nu. PUUUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback