tAKida <3 me

Sitter här i min ensamhet och lyssnar på tAKiDA på högsta volym. Ingen kunde tro att jag skulle börja gilla dom, inte ens jag själv. Men jag gillar verkligen deras musik. Mjaau.
För er som är lite mer intresserade av tAKida så hittade jag en söt blogg till er:

(klicka på bilden)
____________________________
Mitt ögon vägrar sluta klia. Jag vet fan inte vad det är frågan om, men det blir bara minde och rödare. Jag kanske är allergisk mot nått eller det kanske är pollen som kommer och busar? Hoppas absolut INTE på pollen iaf, då blir jag ledsen.. Aja men hoppas att det blir bättre innan jag drar iväg till Gotland med mmalte och hennes familj. Japp, du hörde rätt! Jag ska till Gotland på måndag om allt går rätt till. Hoppas verkligen på att vädret inte sviker oss nu. För om vi inte åker på måndag så kan jag inte följa med, vilket jag vill. För när jag har kommit hem efter en vecka på Gotland (från måndag) så ska jag ut på husvagns semester med familjen. YEEEY SVENNE FAMILJEN! Så jag har en del att se fram emot innan sommaren tar helt slut.

Idag så är det bara 5 veckor kvar på mitt sommarlov. Hemskt hur tiden går så snabbt när man har kul! Men det ska ändå bli skönt att börja skolan igen. Nu har jag ju bara två år kvar ^^ BARA .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback