Vädret är ju underbart

Jag trodde fan att den här veckan skulle bli en så där vecka där man bara sitter inne och kollar på film med kompisar eller kanske håller sig till inne shopping. Men vädret är ju fan mycket bättre än väntat, helt jävla underbart! :) Därför sätter jag på mig dom vita jeansen och den söta toppen och springer ut i högklackat. Igår så kanske det kunde ha vart lite bättre, helt plötsligt så kommer det regn och värsta oskan, inte okej! ;D

Ikväll så är det Helsingborg - AIK, det missar jag absolut inte. Tre viktiga poäng som behövs ta. Annars ligger vi lite efter, bajens tre poäng igår var ju en skandal. SKANDAL! Fyfan, dom spelade med 19 och 20åringar och vinner ändå. Inte för att det är någonting fel med det. Men rätt kul (:


Davies var ju på topp!
Äckel bajen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback