Alanya onsdag

FÖÖÖRRLLÅÅÅÅTTT! Jag vet att jag hade lovat att försöka att skriva varje dag. Men det har tyvärr inte funkat. Har inte vågat fråga Anita eller Ronny om jag skulle kunna få låna deras datorer plus att jag har haft fullt upp med mmalte, festandet och shoppandet. Stranden kommer i sista hand när det gäller mig. Otur för mmalte (:
Just nu så ligger mmalte nere själv på stranden och schteeker medans jag sitter här hemma och nördar mig.
Jag klarar verkligen inte av att vara i solen för länge. Så är det bara!

Kan också erkänna att jag och mmalte har tjafsat, men vi visste själva att vi inte skulle kunna klara av varandra så. men vi gör vårat bästa. Vi har ju varsin nyckel, även fast mmalte ALLTID glömmer sin. Hennes eget problem (: hahah Ingen illa menat.

Aja men turkiets datorer går fan inte att hantera som svenk! TRO MIG, jag har försökt. Det är också en anledning till att jag inte har kunnat skriva. Jag hittade fan inte snabel A och dom har inga vanliga i:n .. Hur som helst så sitter jag vid Anitas dator just nu, så ni kan förså vad jag skriver.

Festandet har gått riktigt bra. Otur bara att vi var tvungna att ramla ner får bardisken första dagen och inte sista. Haha, jag klarade mig as bra, men de turkiska sten golvet lämnade en riktigt irriterande blåtira på mmaltes ena öga. Stackars flicka <33. Annars har det gått fett bra, träffat en jävla massa göteborgare bara. Dom ska alltid snacka skit om oss "08or" SUCKKKKK!!!

Nu orkar jag inte skriva mer, kommer försöka skriva en gång till innan hem resan. Men kan inte lova någonting.
Vet att du saknar mig, puuuuuus Natalie

Kommentarer
Postat av: Sebastian

svar: Jag gör inte designer.

2008-06-11 @ 16:08:37
URL: http://sabbaa.blogg.se/
Postat av: mutti

De var ju kul info, men vad har du köpt till MIG???

Och du som skulle sola massor, loser!!!!!!!!!!

Saknar dig bara lite, inte.

Puzz

2008-06-12 @ 19:59:47
Postat av: .

HATA HATA HATA GÖTEBORG.

2008-06-14 @ 01:39:22
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Visst skulle jag kunna göra det! Dock ser jag att du faktiskt själv håller på med designer och är rätt duktig :) men vill du att jag ska göra en åt dig så gör jag gärna det.



Du kan läsa mer om hur det går till här: http://mimmisdesign.blogg.se/2008/february/vill-du-ha-bloggdesignhjalp-av-mig.html



Kram

2008-06-15 @ 20:20:37
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback