Beslutsångest

Som ni redan kanske har upptäck så har jag ändat min design på bloggen igen.. Hehe, men nu ser den mer naturell ut vilket så betyder att den varar längre. Men på ett sätt så tröttnar jag snabbare på bloggen om headern / designen inte görs om lite då och då. Gäller även andra bloggar som jag läser dagligen. Det roliga är att jag kan blogga kanske sådär en gång, högst tre gånger i veckan på min egna blogg. Men när det gäller att läsa bloggar så göra jag det nästan för ofta. Så himla kul att se vad folk har på sig, tycker om olika saker eller helst enkelt gör om dagarna. Men det roligaste är nog att titta på alla underbara bilder på de flesta foto bloggarna. Är nästan avundsjuk..

Men nu är midsommar över för min del iaf.
Inget festade från min sida, vilket känns lite trist. Men jag får ju iaf åka hem imorgon och då blir det säkert fest med dom närmaste någonstans i Stockholm. Eller kanske bara mys med flickorna.

Kanske dags att fortsätta med bloggen nu, så den blir riktigt klar och fin. Men har verkligen tappat lust just nu. Typiskt mig, är mer sugen på att bara lägga mig i sängen och lyssna på musik. Blir nog så också, puuss


Chris Brown - Forever
*hittade ingen med den riktiga videon, men det är ju låten som räknas*
ÄLSKA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback