Ca 23 timmar kvar nu

Ni kanske tycker jag är fånig som sitter här och räknar ner timmarna tills jag åker med mmalte till Alanya. Men om jag ska vara ärlig så har jag absolut ingenting bättre för mig. Orkar inte vara ute i solen för då kommer jag bara att glömma stänga balkongdörren innan jag går. Och orkar absolut inte åka och bada med en av mina närmaste eftersom jag ändå inte har någonting att bada i.
Japp, saken är den att mamma tog med min färdig packade resväska till mormor och morfar så jag skulle slippa ta det på bussen. Ganska så smart där, men ändå jobbigt. Har inga kläder att använda :/

Hur som helst så jag har köpt ett par nya älsklingar. Hittade tipset på Matildas blogg. Otroligt bra, ger bättre resultat än jag förväntat mig. FÖR NU SKA FANEME FINNARNA BORT!! Blir så arg att dom aldrig försvinner, vad jag än försöker med. Men nu äntligen så ger det som sagt resultat och det glädjer mig, nu när sommaren börjar närma sig.
__________________________________
Gårdagen vart helt lyckad. Även fast jag inte åkte till Lidingö. Allt blev så himla försenat och jag visste att om jag skulle åka dit så skulle jag antingen somna i en soffa eller helt enkelt inte komma hem. Så jag stannade kvar på Tanto med de rester av fryshuset som fortf. var kvar efter kl. 01:00 - 02:00..



Familjen har nu även åkt till landet och nu kommer jag inte träffa dom på en heeeel vecka. Känns helt okej, även fast både min mamma och jag vet att jag kommer sakna henne. Vad jag än säger.
Men nu har jag andra saker att göra, som t.ex köpe ett Comviq Amigos och lite godis till imorgon, YEEEYY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback