En sväng förbi IKEA skulle aldrig sitta fel ..

Mitt rum kommer aldrig att bli riktigt städat tror jag. Jag har för mycket kläder, skor, skärp, smink osv osv .. Och mitt rum är alldeles för litet. Det är rätt så synd faktiskt. Men snart så blir jag myndig och skit, och kanske t.o.m orkar skaffa mig ett jobb med en bra inkomst. Skulle ju aldrig sitta fel. För en egen lägenhet är vad som står högst upp på listan just nu.
Men det lär ju ta sin lilla tid.... Önskar verkligen att jag vann en riktigt stor summa pengar på lotto eller någonting liknande, det är verkligen det jag behöver just nu. SNOOOPPPP! (:

Aja men en sväng förbi IKEA skulle verkligen aldrig sitta fel i mitt läge. Jag skulle behöva köpa mig ett par nya förvarings boxar i lite olika färger. Har fått sådan stor på ökning av alla möjliga slags accessoarer och kläder. Nu måste jag lära mig att börja hålla ordning på mina saker så jag hittar dom när jag behöver dom också. Brukar ju vara en fördel ^^ heh..
Men det jag allra mest skulle vilja ha och VERKLIGEN BEHÖVER är en helt ny garderob! Har hittat en helt underbar från IKEA då såklart. Men den kostar ju där efter också.. Men drömma kan man ju ^^

Utan skjut dörrar 5 753kr / Med skjut dörrar plus tillsatt spegel ca 12 961kr

KASSETT 89kr/st
_____________________________________________

Har inte ens packat upp väskan från Alanya ens. Det brukar ta flera månader för mig när jag är borta. Men nu har jag iaf fått ner väskan i källaren och nu är det bara kläderna, sminket och alla dessa jävla produkter för ansiktet som flyttas runt i mitt rum. Orkar verkligen inte lägga in allt på sin plats. Är så himla JÄVLA SLÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback